Followers

Friday, December 9, 2011

bulan terang..

kau,,
cube kua jap,,pale ngadap langit,,pastu kau carik bulan..
kau tau x nape aku suro tgok bulan??
kau mst ingat lagi kan,,bulan tu saksi kite mase dulu-dulu..
kau cakap,,'kalau rindu.,tengok bulan k..'
kan2..aku ingat smpai skrang la..

ingat x mase kite dah xde pape..
tibe2 malam tu kau mcj aku suro tengok bulan..
aku pon tengok lah,,ok,,bulan tu cantik mcm kau,,
p sbenanye kau nk cakap yang kau rindu aku kan..

ye,,aku paham,,aku pon rindu kau..
tapi mcm yang kau cakap la kan..
kite nie dah xde pape..ok,,aku ikot ckp kau..
p hati aku xpenah bukak tok org lain..

sampai arinie,,bile bulan terang je,,mst aku tengok lame2,,
tau x nape aq tengok lame2??
sebab aku rindu kau sgt2..

bile mcj,,kau slalu wat aku sakit aty..
p aku tahan,,sebab aku nga belajar nk buang panas baran aku..
nk buang ego aq,,nie sebab kau..
kau ckap ape pon,,aku layan kan je sebab aku xnk sakit kan aty kau..


kau,,
ingat tau,,sampai bile2 pon tengok bulan tu kalau die bulan penuh..
sebab bulan tu buat kau ingat kat aku,,
walaupon kau ngn sape skali pon..

aku xkisah,,
kalau bulan tu xde pon,,
bintang masih boleyh tman aku smpai bile2..
wlwpon bintang tu xterang mcm bulan,,
tapi bintang tu dapat cerie kan malam..

andai satu hari nanti jodoh kau sampai,,
teruskan dengan die,,

sebab,,
aku akan bahagie kalau kalau kau bahagie..

bulan nie ade satu je,,mane-mane kau pegi skali pon,,
die tetap ade ngn kau..

No comments:

Post a Comment