Followers

Tuesday, October 25, 2011

kenduri kawen..

23.10.2011..
bangun tido dah pukul 12..perot lapa gile..nk gmandi pon dah malas..hanye mampu telentang atas katil..
masa tetap bergerak wlwpon aku x gerak dari katil..
nak tak nak..kene bangun jugak..
anaz nga sedap men games..malas nye nak gerak..tapi lapar..
ah,,bangun.mandi.pkai baju.siap-siap..
igtkan nak g cafe..
lupe plak yang arinie dah deal g kenduri kawen cousin zarul..
tuka baju,,pakai kemeja kotak-kotak..sembur perfume..ajak anas naik bilik atas..
yang semua dah siap-siap nk gerak..tinggal anaz sorg je yg xsiap sebab baju dia xkena ngn jeans yg die pakai.
last-last pakai baju nick..
ok..dah siap semua,,gerak ramai-ramai..

kat sinie xsame mcm tempat lain..tmpat lain teksi bsepah..tapi kat sinie tggu van sapu..tu je yg ade..
nie belom cukup ramai lagi..

mase dah smpai tmpat nye..semue risau takot-takot g tmpat kenduri salah org..xpe,,abg botak ade,,
dtg-dtg terus masok..tgok ade cousin die..ok,,semue dah boleh mkn sebab halatuju dah betol..
yang aku pelik bile ktorg jln,,org kat sekeliling semue tgok ktorg,,ape yg di tengok kn tu xtau la..

bile dah duduk satu meja..nick bersuare"kat sinie mmg mcm nie,,yang datang2 nie ramai yang pkai songkok putih,,tudung labuh,,"aku tengok xkire la tua ke,,muda ke,,ramai yg pkai songkok,,lagi satu,,nak nmpak ppuan yg x pkai tudung pon  susah,,boleh di kire..nk nmpak lelaki yg dressup upgread sikit pon susah..
tu pasal la dorang tengok ktorg lain mcm je,,mybe sebab dressup ktorg xsame mcm dorang kowt..
biase kat joho kalau sanding dlm kol 2,3 cmtu la,,p ktorg dtg kol 2,, pengantin dah siap makan dah..meje pgntin pon dah bersih..yg si pgntin nye plak bebual ngn org lain..mcm dah x formal je an..
tempat kawen meriah,,nk wat kat tmpat golf..tpi bile ktorg dtg,,pandang pelik je an..

dah siap mkn,,igt nk lepak,,jalan-jalan la jup,,skali jmpe swimming pool,,wah,,memang keje nak amek gmba je r kan,,

nie la abg botak nye,,zarul,,cousin die yg kawen..



yek-yek mcm kat tempat sendiri je an..

amsyar,,aku,,kotak-kotak..

farid,,aku,,anaz,,aku paling suke rambot anaz,,ala-ala alleycats..
aku jrg-jrg pkai spec..p kalau aku pkai,,ok x?? ke terok r??
mcm kat oversea je an,,siap ngn spec..

tu cousin die yg kawen..

time nie tunggu van amek plak,,kenyang,,balik la..
*dari kiri berdiri*ilham,pijol,zarul,farid,anaz,botak(pkai cap),awe,izat,arief,razi,
*cangkong*chai,amsyar,nick,
*yg nga snap*aq pon xknal sape..
 hanye gmbar--gambar terpilih je di upload..yang lain aku save sndiri..

van,,dah sampai,,gerak balik poli..perot pon lapar balik...
stop..

No comments:

Post a Comment